Ens hem traslladat! En segons veureu la nova web. També podeu accedir fent click aquí

El blog de la Zum Zum: Tinc una vinya

30 de maig 2013

Tinc una vinya


Per donar la benvinguda al mes de juny, dedicat al Penedès a les Biblioteques amb DO, us deixem un poema fet per Rut Torrens Ripoll (6è de Primària Col·legi El Carme – Sant Elies). Quins poetes tenim a casa!


TINC UNA VINYA

Vinya de vida,
vinya preuada,
aquesta és la vinya
que a mi més m’agrada.

Quan surt el Sol de primavera,
la vinya florida s’esvera.

Passen els dies,
la vinya madura i
s’ha de cuidar
perquè no entri la malura.

S’acaba el bon temps
la vinya és cansada
i s’ha de collir
per fer una bona anyada.

La vinya ja descansa,
la vinya és cansada.
La vinya s’ha posat a hivernar
i tots esperem amb alegria
que es pugui despertar.

Vinya de vida,
vinya preuada,
aquesta és la vinya
que a mi més m’agrada.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada