Ens hem traslladat! En segons veureu la nova web. També podeu accedir fent click aquí

El blog de la Zum Zum: Paraules d'amor

3 de juny 2014

Paraules d'amor

L'enamorament...

- És la més bonica, la més intel·ligent, la més sensible, la més...
- Vols dir que no exageres?
- Amb totes les coses meravelloses que té, podria escriure un llibre.
- I amb totes les que no té, podries escriure una enciclopèdia.
- Quan em mira, no toco de peus a terra.
- Doncs vigila, no ensopeguis i t'acabis trencant el cap.
- Quan em fa un petó, em sento invencible.
- Doncs, mira, si dius això es que ella ja t'ha vençut.
- Passar tota la vida al seu costat, no demano cap altra cosa!
- D'aquí a uns quants anys, si encara esteu plegats, et recordaré aquestes paraules. Vejam quina cara faràs.
- Tu no ho entens, amic meu...
- Ah, no?
- Però en el fons és molt senzill.
- Ah, sí?
- Estic enamorat.
- Pobre nano...

Paraules d'amor de tota mena de Miquel Pujadó i amb il·lustracions de Cristina Zafra.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada