Ens hem traslladat! En segons veureu la nova web. També podeu accedir fent click aquí

El blog de la Zum Zum: Per pixar-se de riure!

16 de jul. 2014

Per pixar-se de riure!

Que pensaríeu d'un llibre que us fa preguntes com: creus que els zombis es mengen els dònuts amb els dits? Saps quina és l'única planta que camina?
Doncs el llibre que us presentem avui, Em pixo de James Patterson i Chris Grabenstein, ens explica aquests acudits i molts d'altres que us faran pixar de riure!

Hola sóc en Jamie Grimm i t'explicaré la meva missió per guanyar el Concurs del millor humorista júnior del món, coneixeràs la meva superavorrida família adoptiva, els meus amics -que són la pera-, la Noia guai -una persona realment increïble-, i l'abusananos més cruel del món que... NO ÉS CONYA!... viu a la mateixa casa que jo.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada